הנחות לסופ"ש הקרוב הנחות להיום ומחר

לצימר זה מספר יחידות עם
מחירים שונים לפירוט מחירים

בוסתן בכפר ספסופה

המתחם יכול להכיל עד 60 אנשים!

במושב ספסופה בגליל העליון ממוקמת פינה קסומה ומיוחדת במינה המבטיחה חופשה כפרית ירוקה ושלווה באווירה רומנטית קסומה, צימרים בוסתן בכפר.
במתחם 7 בקתות עץ מרווחות: דולפין, תאנה, ברבור, יונה זית ושתי בקתות פרפר.
בחצר העוטפת את הצימרים תמצאו מדשאות ירוקות, פינות ישיבה נוחות, ספסלי נדנדה, ערסלים, סאונה יבשה, ג´קוזי ספא ענק ומפנק, בריכת שחייה צוננת לקיץ, פינות מנגל (לא בשבת) ואווירה כפרית שלווה.
ארוחת הבוקר תוגש לבקתות בתאום מראש ובתשלום נפרד, חוויה של ניחוחות וטעמים שאסור לפספס.

מיקום
איזור:
ישוב:

ייעוד
זוגות ומשפחות.

מפרט היחידות
7 בקתות, (5 בקתות משפחתיות עם קומת גלריה, 2 בקתות זוגיות)

הבריכה
בריכת שחייה מפנקת מחוממת ומקורה.

ג`קוזי ספא

• פינת אוכל מעץ
  • פינת ישיבה
  • קומת גלריה
מטבח מאובזר: פינת קפה, כיריים מגז, קומקום חשמלי, מקרר, מיקרוגל, כלי הגשה.
חדר רחצה: מגבות, שמפו, תחליב רחצה.

מולטימדיה: מסך 37 אינץ`, חבילת ערוצים בלוויין, מערכת קולנוע ביתית

* 5 בקתות עם קומת גלריה ובה מזרנים ומרפסת נוף, ושתי בקתות זוגיות

מפרט החצר
בריכת שחייה מפנקת מחוממת ומקורה, ערסלים, מדשאה, מנגל, ספסלים, פינת ישיבה, נדנדה, ריהוט גן, שמשיות, ג`קוזי ספא מפנק, סאונה יבשה

פינוקים ומיוחדים

הערות
אפשרות לסידור והזמנה:
  • ארוחת בוקר בתיאום מול המארחים
הערות נוספות: ניתן לקבל מהמארחים ייעוץ למסלולי הליכה או אטרקציות באזור, אין להדליק מנגל בשבת
בקרבת הצימר: מסלולי טיולים, מסעדות, טרקטורונים.
אם ישנן שאלות נוספות נשמח לענות עליהן בסבלנות רבה
מבחר עיסויים מפנקים בהזמנה מראש

שליחת SMS לצימר
המוטו שלנו: "בוסתן בכפר-נופש והנאה ברמה הגבוה ביותר"

בוסתן בכפר מחירים

imgמחיר ארוחת בוקר לזוג 120 ש"ח

המחירים משתנים בהתאם לעונה
המחירים אינם תקפים בחגים, מועדים וחודשי הקיץ

מתחייבים שלא תמצאו אותנו במחיר נמוך יותר ברשת.
במידה ותמצאו מחיר נמוך לצימר זה אנו מתחייבים להשוות את המחיר. ההתחייבות מותנית בהזמנת אותה יחידת אירוח, תאריכי הזמנה ותנאים זהים.

תאריכים פנויים

תוכן חוות דעת

א.חכמון חשבונאות ומיסים

21/06/2017

היינו קבוצה של 10 אנשים, המקום נעים,נקי, יחס אדיב, מאיר בעל המקום, היה קשוב לכל בקשה שלנו, מומלץ מאודד..

נועה

15/06/2017

היינו כ20 איש והתארחנו בכל בקתות המתחם במהלך סופ"ש ארוך. המקום מטופח מסודר ומאורגן בהרבה אהבה ותשומת לב. הבריכה והאטרקציות נהדרות. לא הרגשנו לרגע צורך לעזוב את המתחם. מומלץ בחום!!!

אורית ממני

23/02/2017

היה כיף כיף ₪אפשר מאיר נתן לנו להרגיש פשות כמו בבית המקום ו"יחס פשוט חלום.......יודעים ובטוחים למקום הזה אנחנו חוזרים וממליצים בחום ואהבה

רפי ביטון

06/01/2017

זאת פעם שנייה שאנחנו מתארחים בצימרים האלו, יחס חם ושירות מעל המצופה. צימר מקסים עם מטבח מאובזר בהכלללל, בריכה מחוממת מהממת, טרמפולינה ענקית לילדים, בהחלט נחזור גם לפעם השלישית ונמליץ בחום, המון תודה על הכל.

שירי א.

16/10/2016

מאיר ומושיקו, תודה על אירוח כיפי ומפנק. נהנו מאוד מהשירות האדיב ומהמתחם היפה. נמליץ לחברים ונשתמע

משפחת עדיקה,סוארי,שושני,שלום,לוי,פטל.

26/04/2016

מושיקו היקר...זה כבר כמה שנים טובות שאנחנו 8 משפחות שנוסעים בפסח לצפון לצימרים...כל מה שפורסם באינטרנט לא דמה באמת למציאות ומה רבה הייתה אכזבתנו הן מהשירות הן מהצמרים למזלנן אנו חבר`ה של כייף אז הבלגנו ועוד לא היה מקום שרצינו לחזור אליו.. אבל בשונה מכולם כשהגענו אלייך אין מילים!!!הצילומים באינטרנט היו תואמים אחד לאחד למה שפורסם!!מה רבה הייתה הפתעתנו להגיע להכיר אותך לראות את המקום המקסים והיפה הזה ואתה???לא הפסקת להסתובב סביבנו לוודא שלא חסר כלום שיש מגבות תמיד שקיות זבל דואג לנקיון של הברכה והסביבה והכי חשוב דואג לשלומם של הילדים (והיינו לא מעט...)...מושיקו היקר כבשת ורכשת לקוחות קבועים,נהננו מאוד מהכל!!!כמובן שעוד נתראה !!!אז בשם משפחתי ובשם כל החברה שהיינו פה תודה על השירות והיחס החם וכמובן על הצמרים המפנקים??משפחת עדיקה,סווארי,שושני,שלום,לוי,פטל ראובני וחיים

שי

05/07/2015

זאת הפעם השניה שאני חוזר לבוסתן בכפר.... את האמת לומר בפעם הראשונה הגעתי בגלל התמונות ולא התאכזבתי בכלל, כל מה שראיתי המתין לי ולילדים ואף יותר אבל הפעם חזרנו בגלל השרות המדהים של בעלי המקום, היחס האישי הדאגה לפרטים הקטנים עד הגדולים, ובעיקר בגלל האירוח. הבריכה מדהימה, מקורה, גדולה ונקיה. מרחבי דשא גדולים, פי פונג, פינות ישיבה מוצלות, חדרים נקיים, ג`קוזי בחדר ענק ומפנק שכל המשפחה יכולה להיכנס.... מקום שאי אפשר להתאכזב!!!!!!!! מחכים לשנה הבאה....... תודה על הכל כמו תמיד אתם אדירים!! שי.

משפחת כהן

14/06/2015

מאיר ומושיקו קיבלו את פנינו בחיוך רחב כשהגענו, לאחר הסבר קצר, קפצנו למים בבריכה ולהפתעתנו המים היו חמימים ונעימים, כנ"ל ב7:00 בבוקר כשקמנו לטבילת שחר, המקום מהמם שליו רגוע וירוק, נקי ומטופח ומשרה נינוחות, המקום המצויין של הצימר איפשר לנו לטייל בסביבה, וליהנות מיפי הגליל, לצימר הזה אנחנו נחזור בעתיד...

סיגל

28/05/2015

נתחיל מהסוף ,,,,יצאנו כולנו עם חיוך על הפנים עם טעם של עוד ........ הגענו 3 משפחות עם ילדים , היה תענוג, הכל מאורגן ומסודר , הבקתות מדהימות , יחס אישי ואדיב ממושיקו , כל מה שמבקשים מתקבל במהרה ותמיד עם חיוך . במתחם יש הכל מכל טוב , הבריכה מהממת גם בימים שקר . בקיצור מומלץ בחווווםםםם לכולם .

עדי

23/04/2015

נסענו שתי משפחות במזג אוויר קר מאוד, ולמרות זאת... לא יצאנו מהבריכה המקורה!!! היינו כל היום בבריכה! היה פשוט תענוג והילדים ממש נהנו. מומלץ בחום למשפחות. ותודה למושיקו על היחס המקסים.

יולי

16/01/2015

התקשרתי למושיקו ביום חמישי ויום אחרי קיבלתי צימר מהמם מושקע ביותר עד הפרט האחרון. אני, בעלי ושני ילדי נהנינו מאוד מאווירה חורפית חמה ונעימה ביותר. מתחם מהמם למרות הקור של החורף פשוט אווירה נהדרת. ומושיקו מהשניה הראשונה שדיברתי איתו היה רגוע זורם ונעים, נענה לכל הבקשות שלי ברוח נעימה בחיוך ובאמת ברצון טוב. ממליצה בחום למשפחות וגם לזוגות כי הצימרים ממש רומנטיים ונוחים גם יחד

נטלי

24/10/2014

לקחתי את הצוות שלי מהעבודה ללילה גיבוש בצימר בוסתן בכפר, לקחנו את כל המתחם בשישי-שבת. כבר מהטלפון הראשון היה לי חיבור טוב עם משיקו וכשהגענו לצימרים שמנו לב שהמקום אפילו יותר יפה מהתמונות באתר. משיקו היה קשוב לצרכים שלנו ויצא גבר שבגברים!! אז משיקו תודה רבה על הכל ובטוח שעוד נחזור ואפילו נביא את המשפחות שלנו :-)

ימית

03/08/2014

הגענו 3 משפחות ל"בוסתן בכפר" בימי החופש הגדול, והיה לנו פשוט חלומי! כיף אמיתי עם כל מה שצריך לבילוי עם ילדים. מומלץ מאוד מאוד מאוד!!

מעיין

06/07/2014

הגענו ל3 ימים , ראשון עד שלישי. זוג 2 כבר בטלפון הגענו עם דרישות ובקשות ויאמר לזכותו של מושיקו שלא שמענו סירוב והכל נענה בחיוב ובשמחה. הצימר מושקע ונקי מאוד, גקוזי ענקקק ומפנק שמספיק ל- 4, בריכה נקייה על בסיס יומי וענקית. מדשאות רחבות ומוצלות, פינג-פונג , מקפצות ומנגלים ומעל לכל שרות אדיב לכל בקשה. מעבר למקום המרהיב, אנחנו חייבים להודות למושיקו על השרות והאדיבות ביד רחבה לכל בקשה. נוסיף ונאמר שאנו תושבי הדרום וחזרנו לתוך מבצע "צוק איתן" למרות השעה המאוחרת הוא חשש לנו, התקשר והזמין אותנו לחזור על חשבונו ואירוח חינם. מושיקו, תודה על הכל, נהנינו מאוד, הילדים לא רצו לעזוב וכך גם אנחנו, זאת הייתה החוויה המושלמת. אנחנו בוודאות נחזור וניפגש שוב.

שרי אוחיון

27/06/2013

מקום מדהים , אוירה רגועה. יש הכל מהכל כולל בריכה ,ג׳קוזי בחצר, טרמפולינה , שולחן סנוקר ובעיקר שרות מעולה ויחס אדיב כמו של מושיקו ושל אישתו רחל. חגגנו 5 משפחות את יום הנשואין ה50 של הורינו בהנאה רבה ובפינוק רב והכל בזכות מושיקו שדאג להנעים את שהותנו . לא הייתה בקשה שלא ענה לה .על כך אנו מוכירים תודה וממליצים בחום על המקום.

שרון

15/05/2013

מומלץ בחום, חדרים יפים ונקיים מקום מהמם, מתאים למשפחות, שירות אדיב..

סטפן

27/01/2013

מקום מדהים היה מהמם מהמם תודה ענקית למושיקו על הספונטניות שקיבל אותנו במהירות רבה אחלה אירוח..... המשיכו כך.

נופר ויובל

16/12/2010

אחלה של מקום יפה,מאובזר,מפנק, שקט, רגוע, נקי נהננו מאוד שווה גם בקיץ לבקר תודה רבה למושיקו על האירוח :)

דננה

26/09/2010

אחחלללהה מקוום[:

תומר.ל.

13/07/2009

אחלה של מקום מתאים למשפחות עם ילדים בול!!! אחד המקומות היפים (מומלץ)

אושרת ואלרן

12/05/2009

האירוח היה ניפלא האווירה שהיתה המקום היה שקטה ורגוע יש מכל טוב בצימר דבר לא היה חסר המקום שופע מצמחיה ונוף מרהיב מומלץ מאוד!

מירה ווצקוב

09/02/2009

מקום מדהים, החל מהצימרים המדהימים- מרווחים אבל נותנים תחושת אינטימיות, היחס החם והאישי של מושיקו, הנוף, השלווהממליצה באמת מל הלב

אוהד וקרן

21/01/2009

מקום מדהים! יחס חם ברמה גבוהה מאוד רואים שהשקיעו בו מכל הלב נעים ומזמין

יואב וסיון

03/01/2009

אירוח ברמה גבוהה מאוד, יחס אישי וחם, היה תענוג, נהנו מכל רגע! מומלץ ביותר!

נדב סרוסי

21/07/2008

מקום מדהים אין רמה מעולם אחר!

תומר גד

07/11/2008

בוסתן בכפר- בקתת הברבור נהדרת... אירוח אדיב ונדיב של בעלי הבית (עזרו לנו למצוא מקמות לטיול ומסעדות). הבקתה מאובזרת בצורה מלאה כולל הכל... מאוד מאוד נהנו וממליצים לכולם.