צימר R

גזיבו-אפריקפה
חצר ובריכה

מחירים
מתחייבים למחיר הטוב ביותר!
במידה ומצאתם מחיר נמוך יותר.
אנו מתחייבים להשוות את המחיר.
אמצ"ש

סוויטה עם מרפסת נוף

x700 ₪ x700 ₪ x--- x850 ₪
הערות למחיר:
המחירים משתנים בהתאם לעונה.
לא כולל חגים וחופשות

קריאה אחרונה!!!!
חדרים אחרונים פנויים לחודש אוגוסט
הקדימו להזמין!

שימו לב!מחפשים מקום להתכנסות משפחתית,חוגגים ארוע מיוחד!!
הגעתם למקום הנכון

ספר אורחים זכרונות מאפריקה - 38 המלצות
      הוספת תגובה
      08/01/2015 לאה

עמליה ובני יקרים, אכן יצאנו בהרגשה נפלאה .יש לכם פינת חמד מאד אינטימית ונעימה ,ארוחת בוקר נפלאה והכל כל כך מוקפד . שמחתי לאפשר לאורחים שלי לחוות אירוח מיוחד שונה ממלונות גדולים. תודה על הכל ,אנחנו נשוב .
      20/09/2014 ליאור גד כהן

אין מילים לתאר את השלמות והקסם של המקום. החדרים מאובזרים ומפנקים והמתחם פשוט קסום - ניכר שחשבו בו על כל פרט ופרט. ארוחת הבוקר מופלאה וענקית ובכלל המקום מושלם לחוויה של שקט וכיף . מחכים בקוצר רוח לחזור שוב . תודה לעמליה על האירוח המפנק ונתראה שוב בפעם הבאה.
      16/02/2014 איתי וגליה

נסענו לנפוש לסוף שבוע בלי הילדים ולנוח מהיום יום. המקום נפלא ואיכותי! ארוחת בוקר נפלאה! עיסוי ברמה גבוהה ולבסוף קבלנו שירות אישי ומעולה מעמליה בעלת המקום! אין ספק שנחזור שוב! מומלץ!
      23/02/2014 ג`ני ואבי

התארחנו בצימר בסוף השבוע בחודש פברואר האירוח היה מושלם. החדר מרווח נוח ויפיפה עם נוף מקסים לכנרת. עמליה פינקה אותנו ארוחת בוקר נפלאה והיחס היה יוצר מהכלל. מומלץ ביותר !!!
      30/03/2014 הדס ויוסף

התארחנו בסוף שבוע בחודש מרץ האירוח היה מושלם!!! העיצוב,האווירה,השלווה והניקיון ראויים לשבח -יש לציין כי אנו זוג מסורתי אשר התחשבו בנו מאד-מקום מומלץ ללא כל ספק!!!
      05/04/2014 אוה ודור

בילינו סופש נהדר בצימר היה כיף האירוח היה פשוט נהדר ומקצועי נוף מהמם בקיצור ממליצים בחום אנחנו נחזור לשם עוד
      18/11/2013 קובי ואנג`לה

עמליה המקסימה! תודה רבה על אירוח מושלם, ארוחות הבוקר המוקפדות, הסדר והניקיון בכל פינה... פשוט תענוג!
      08/01/2014 מירי ורון

עיצוב מלא טעם שוודאי בימי הקיץ אטרקטיבי פי כמה, כולל הבריכה המקסימה. אנחנו ביקרנו ביום חורף גשום, וגם כך היה מקסים. ארוחת הבוקר העשירה על רקע נוף הכנרת הקסום, ציוץ המוני הציפורים, טובלים בפסלים ובירק. החדר (במקרה שלנו - רויאל גרדן) מעורר השראה בטעם הגלום בכל פינה בו (עד לשירותים). לצערנו לא ניסינו את העיסוי - מבטיחים בפעם הבאה. במקרה הזה התמונות לא משקרות. האמינו לכל אחת ואחת מהן.
      10/10/2013 הדס וניר חורש

עמליה יקרה, היה נפלא, נהנו מאוד. המקום מקסים ואתם לא פחות. תודה ונתראה שוב. הדס, ניר ודניאל חורש.
      11/10/2013 שלומית ועופר

חגגנו יומולדת 90 לאמא שלנו. כל המשפחה הקרובה. היה נפלא! המקום מדהים, השרות יוצא מן הכלל, קיבלנו כל מה שהובטח ויותר. עמליה ובעלה מארחים באהבה וזה בא לידי ביטוי בכל דבר. מומלץ בחום.
      20/08/2013 בן-דוד

לרגל יום הולדת 80 של דניאלה נאספנו כל המשפחה, ארבעת ילדינו ובני זוגם ואחד עשר נכדינו, שכרנו את כל 7 הצימרים ובילינו סוף שבוע מדהים! תודתנו מעומד הלב לעמליה ובני על החוויה! אמנון בן דוד וכל המשפחה.
      30/06/2013 אופיר סיני

לקחתי את אשתי לזיכרונות מאפריקה לכבוד יום הולדתה, והיה פשוט סוף שבוע מושלם. חייב להגיד שכמה שהתמונות כאן באתר מדהימות, זה לא קרוב לתאר את המקום הכל כך מיוחד הזה. זה מתחיל מהחדרים המקסימים עם הנוף לכנרת, ממשיך עם בריכה שכל כך משדרגת את החוויה בצימר, ומשם לאורחות הבוקר המושקעות שעמליה ובני מכינים, ולא לשכוח את המסג` המדהים של לוסי ומיכל. לא יכולנו לבקש חוויה יותר מדהימה. אני בעיקר רוצה להדגיש את תודעת השירות של עמליה, שפשוט ענתה לנו על כל צורך אפשרי במהלך השהות, וכל זה עם חיוך תמידי. ממליץ בחום, ואין לי ספק שעוד נחזור לשם.
      23/08/2013 רינת

באנו לחגוג יום הולדת 60 לאחותנו, התקבלנו בברכה על ידי עמליה בעלת הצימר, אשר הציגה בפנינו את כל הפינות והאפשרויות בזמן שהייתנו, מאלה נהנינו מאוד במשך היומיים הבאים. פינת הקפה הפתוחה 24 שעות עם הפירות הטריים במקרר, מכונת הקפה והעוגיות, מים קרים ולימונדה, החצר המדהימה, מוצלת כולה על ידי עצי דקל וקוקוס, בריכה מקסימה ומזמינה, הספא שבחצר, שתי אחיותיי חוו עיסוי מפנק שהוזמן עבורן על ידי עמליה. קיבלנו את מה שביקשנו: בילוי משותף, שקט ורגוע במקום קסום. הצימר כולל גם ארוחת בוקר נהדרת וטובה המוגשת בשעה שמתאימה לאורחים. תודה עמליה על הלבביות, החום הביתי והשקט שלך המשרה אווירה קסומה על המתחם כולו, זכינו בחברה חדשה!
      07/08/2013 אנדרי

בסוף שבוע שעבר התארחנו אני, אשתי והתינוקת בסוויטת רויאל גארדן, המקום מפנק, מושקע מאוד ומשרה אווירה נעימה ומשחררת, קיבלנו גם אחלה עיסוי מסופי המטפלת בספא של המקום. עמליה המארחת אישה מאוד נעימה ואכפתית, נהנינו מאוד ונשמח לחזור שוב וכמובן להמליץ לחברינו.
      04/06/2013 שושי פיינר

הייי בסוף מאי 2013 שהינו 3 ימים במתחם זכרונות מאפריקה בעמוד הבית מתארת עמליה (בעלת הצימר) את המקום חוויה מפנקת.... הגשמת חלום...סטנדרטים ללא פשרות, מוקפד,מטופח, נקי שירות אישי ולבבי. בזמן שהתארחנו הבנו שכך מילה אכן נכונה., המקום נעים במיוחד מפנק נקי ממש ממש כיף ממליצים מכל הלב...
      03/11/2012 אילה מור שרגאי

אילה מור שרגאי (03.11.2012) עמליה, תודה רבה על האירוח החם! המקום היה מרגיע ונינוח כמו שרצינו, המשפחה המורחבת נהנתה מאוד מהגדול ועד לקטן
      04/10/2012 משפ אלרון

עמליה, שבנו אתמול מחופשה מקסימה בה התארחנו בצימרים המושקעים והמפנקים שלכם. ההקפדה וההשקעה בפרטים הקטנים כגדולים, הפינוק האינסופי שמציע המתחם וארוחת הבוקר הנפלאה - עשו לנו את החופשה. המשיכי כך לפנק את האורחים שלך ולהשקיע! היה כיף גדול .
      18/10/2012 יונית ברון

עמליה ובני, תודה ענקית בשמי ובשם בני המשפחה, ששהו עמנו בסויטות רויאל גארדן, על סופ"ש קסום. סופ"ש החל בקבלת הפנים החמה שלך, החדרים משרים אוירה מפנקת וכן, הבריכה ופינות החמד שקטות ומרגיעות. בנוסף פינוקים שלא קבלנו בשום מקום קודם וניתנו באדיבות רבה, גרמו לנו להתנתק מחיי היום יום במקום פסטורלי, שנראה במציאות יפה אפילו מהתמונות. כל אלה ממקמים אתכם הרבה מעל צימרים אחרים ששהינו בהם. ועכשיו ל"איומים" אנו נשוב להתפנק אצלכם.
      12/10/2012 איצקוביץ

עמליה הנפלאה, נכון שהמקום היה אחלה וגן עדן של ממש. פרטיות, שקט עם ציוץ ברקע של ציפורים. אבל מעל הכל קבלת הפנים של עמליה שנותנת להרגיש הכי בגן עדן. ולא בבית. אנחנו חוזרים וזה בטוח!
      08/09/2012 שרון גרינברג

שרון גרינברג (11.09.2012) עמליה יקירה, את יום ההולדת 75 לסבא עזריאל החלטנו לחגוג אצלכם בחד-נס באחוזת זכרונות מאפריקה. עם הגעתנו המתנת לנו בפתח עם חיוך רחב ואוהב ליווית אותנו לחדרנו ובהמשך למתחם, כבר בהתחלה ניתן היה להרגיש באוירה הקוסמית שהמקום משרה על אורחיו, כל פינה ופינה מושקעת במחשבה ובטוב טעם מזמינה לשבת ולנוח.לעת ערב עם רדת החשיכה והדלקת התאורה המקום והאויר הנעים הכל יחד הרגשה חלומית. למחרת השקמנו לאחר אין ספור כוסות יין שלגמנו בערב, וארוחת בוקר גלילית גורמה המתינה לנו בגזיבו, הכל היה כל כך טעים מלווה במוזיקת רקע מרגיעה, בקיצור לא ניתן לבקש יותר. כל שנותר הוא לאחל לכם שנה טובה ובריאה שתמשיכו להנעים ולשמח את זמנם של האורחים
      08/09/2012 אורלי ושרון גרינברג

שלום עמליה, ברצוננו להודות לך על החוויה שהענקת לנו בחלקת אלוהים הקטנה שלכם. המקום משרה אוירה שלווה המנתקת אותך מהיום יום, קולות המים הזורמים הפינות הפסטורליות והמושקעות במחשבה, המוזיקה הנעימה הכל יוצר הרמוניה מושלמת. מרפסות הגן הפרטיות הצמודות לחדרים המרווחים המצויידים בכל טוב ומעוצבים בטעם רב, מסבים תחושת רוגע ונועם. כמובן שאי אפשר לפסוח על ארוחת הגורמה שהוגשה לנו בכל בוקר, טעים טעים... תודה לך על תשומת הלב, מאחלים לך ולמשפחה שנה טובה! אורלי ושרון בשם המשפחה המורחבת.
      18-JUL-2011 סוזיה

לזכרונות מאפריקה חוויה מיוחדת במינה כול כך נהנינו מאוד ממולץ :)
      28-MAY-2011 איילת וחיים

לזכרונות מאפריקה הגענו במקרה. היינו מתוכננים להגיע לצימר אחר בצפון אך בשל בעיה של הרגע האחרון התבטלה ההזמנה,אנו(זוג+2 בנים בוגרים)כבר בצפון וצריכים למצוא אלטרנטיבה. לפתע נזכרתי שראיתי את האתר ומאוד הזכיר לי את חופשתנו באפריקה, וכך בהתראה קצרה הגענו לסוויטת רויאל. כבר בהגיענו לא הפסקנו להתפעל מהבחירה המוצלחת,המקום מהמם ביופיו ומחשבה רבה הושקעה בכל,המקום יפה כמו בתמונות ואפילו יותר, בחצר יש בנוסף מרפסת נפרדת ומוגבהת עם נוף מדהים לכנרת. מרגע הגיענו לא הפסקנו להשתולל בבריכה ובערב אכלנו בחצר המקסימה, לצערנו לא הספקנו להנות מהרומנטיות של המקום, אך את זה נשמור לביקור חוזר זוגי,עמליה המארחת מקסימה ואנו ממליצים בחום על המקום.
      03-JUN-2010 אינה בלנק

התארחנו אני והבן זוג שלי במקום ונהננו מכל רגע. הצימר מקסים, בעלת המקום נעימה ואדיבה והעיסויים היו מצויינים. אין ספק שנזכור את המקום ונחזור אליו...
      27-MAY-2010 הילה ואסף

חיפשנו מקום להגיע ולהתפנק לאחר החתונה,הגענו דרך האינטרנט קצת חששנו וכבר מהרגע הראשון שהגענו הרגשנו שהגענו למקום מושלם עם פינוק שלא נגמר הגענו עם הדיל של סוף שבוע שלם עם מסאג´ וארוחת ערב שהיו מפנקים מאד ועמליה דאגה לכל דבר שאפשר לחשוב עליו עם זה קפה בבריכה ופינוקים במקרר ובכלל הפרטים הקטנים לא הפסיקו להדהים אותנו,תודה על סופש שלא נשכח ועכשיו אנחנו יודעים לאן לחזור
      25-DEC-2009 עידן ומאיה

אז אחרי הרבה אכזבות והפתעות מ צימרים בינוניים בצפון זכינו להגיע לצימר שבאמת הושקעה בו מחשבה, כמה דברים שמאוד אהבנו וכדאי שתדעו:1. קודם כל "גברת צימר" מאוד נחמדה ומשרה אוירה נעימה ושירותית.2. חד נס מקום מדהים- ממש המרפסת של הכנרת.3. הצימר ברמה גבוהה, משרה אוירה של חו"ל, מפנק ברמה מספקת בלי יותר מדי דברים מיותרים.4. מרפשסת מדהימה על הכנרת.5. ספא ברמה הגבוהה ביותר,כולל הטיפולים בו.- אם בעבר נפלתם עם איזה חלטוריסט שהביא מטפלת אז בזכרונות מאפריקה זה לא המצב - מטפלות מדהימות.ממליצים בחום!
      26-AUG-2009 עדי פרייברג

חיפשתי מקום שירגיע אותי, צימרים זכרונותמאפריקה השלים לי את כל החסר,מקום מדהים!!!תודה! לבעלי הבית החמים.
      03-MAY-2009 שוש

סוף שבוע מדהים!!!חוויה מיוחדת במינה, ארוח מפנק חם ואישי,צימר ברמה גבוהה במיוחד,ספא מהמם,שקט ופסטורלי, ולכם בני ועמליה הרבה תודה על סוף שבוע מהנה, היחס האישי והחםונתראה בקרוב....
      27-MAR-2009 שלומי

היום אנו נשואים 19 שנה יצאנו עם עוד 2 זוגות (ללא ילדים) למרות שבמקום כמו זה לבוא לבד ולנקות את הראש גם עדיף.היינו כבר כמעט סגורים על מקום אחר אבל רצינו לבדוק לפני על עוד מקום.לטלפון ענתה אישה מאוד נעימה לדיבור (עמליה)וכאן כבר החלטנו שזה המקום.כשהגענו ראינו מקום מדהים החדרים שלקחנו הם יחסית נקראו הפשוטים שם אבל אין אין על המקום חדר מאוד מרווח ג´קוזי ענק ליד המיטה כילה מעל המיטה יפיפיה החדר כולו מאובזר בכל מיני דברים מדהימים מאפריקה . בחוץ ספא מהמם כולל סאונה וג´קוזי ענק וחדשני חדר טיפולים חדר טלויזיה ומערכת סראונד. בקיצור הרגשו שאנו בירח דבש כמו שמעולם לא ביצענו.תודה לך עמליה שגרמת לנו בנעימותך לבוא למקום כזה מדהים
      12-FEB-2009 אלון ואיילת חן

חגגנו יום הולדת עגול, וזו הייתה חוויה מושלמת ומוקפדת. הצימר מקסים ומושקעת מחשבה עד הפרטים הקטנים ביותר. הספא מפנק והמטפלות מקצועיות, ארוחת הבוקר מעולה ועמליה , בעלת הצימר, אישה מקסימה ואדיבה.חוויה מדהימה וממומלצת ביותר.
      03-FEB-2009 דיקלה ותומר

החופש הכי מושלם שהיה לנו!!!מקום מהמם, שקט רגוע נהנו מכל שנייה שלנו שם, היה פשוט מושלםהמסאג´ אצל רחל האורחות בוקר הכי מפנקות בעולם הכל היה פשוט מושלם מושלם...אל תחשבו פעמיים פשוט סעו!!!
      07-FEB-2009 יונתן

אחרי סופ"ש אדיר שלי ושל אישתי בזכרונות אפריקה אני יכול להמליץ בחום! מקום מושקע בטרוף ומפנק מאוד! אחרי שגם עשינו סיבוב רגלי בחד נס וראינו הרבה מקומות אחרים אנחנו יכולים להגיד שזה ה-מקום!! **נוף מדהים מחדרי הפנורמה! ובעלי המקום נחמדים מאוד!
      24-JAN-2009 אורנה מירן

זוהי השנה השניה שאנו מגיעים לצימרים של עמליה. הרמה הגבוהה של השרות הקפדה על כל פרט והפינוק רק הולכים ומשתבחים. מתחם הספא החדש הינו הדובדבן שבקצפת.בקיצור הנאה צרופה. אנחנו מתכננים לחזור גם בפעם השלישית. מ ו מ ל ץ מ א ד
      20-DEC-2008 נעמי דיין

הרגע חזרנו מזכרונות מאפריקה, היה מדהים. נתחיל ביחס החם שקיבלנו מעמליה, המתחם עצמו מושקע וברמה גבוהה ביותר. היה פשוט כיף אמיתי, כל מילה נוספת מיותרת.מנעמי ויורם דיין
      16-JUL-2008 ימית נחמני

היה מדהים נוף מהמם,במיוחד הסויטת גן ששהינו בה ממולצת ,המארחים היו מאוד נחמדים פרטיות ושקט מסביב.החדרים מדהימים ומושקעים הכול פסטורלי מסביב.ההיתי בצימרים וזה אחד הטובים ממולץ ביותר
      17-MAY-2008 ליאת

חזרנו מסופ"ש קסום ורומנטי בגן עדן פה בישראל. האירוח היה מושלם, הצימר והמקום מעוצבים בטוב טעם עד הפרט האחרון, עמליה מקסימה ומדביקה את כולם בשלווה שלה. ממליצים בחום
      27-AUG-2007 רחלי

היינו באוגוסט 07 והיה חלומי הצימר מושקעעד הפריט הקטן ביותר הכל בטוב טעם ומשרה אוירה טובה החצר מדהימה היה ממש ממש טוב!מומלץ ביותר.
      16-JAN-2007 אני

תמונה 1 מתוך 20

להזמנות: 053-9429916

תמונה 1 מתוך 16

במתחם: 2 בקתות, 2 סוויטות.
      להזמנות: 053-9345651

תמונה 1 מתוך 15

במתחם: 2 בקתות עץ, 1 סוויטה.