מצא צימר לפי קטגוריה

כל מה שצריך לעשות הוא לנחש עכשיו מספר בין 1-999 ולזכות בפרס שלכם:

מבצעים חמים
לסוף השבוע!

מבצע לתושבי הדרום לסופ"ש הקרוב 24-26/07/14רק 1,100 ₪ לזוג ל-2 לילות..מהרו להזמין!

לאמצע השבוע!

הזן מבצע אמצע שבוע

פנינה של מקום מעלה גמלא

חופשה חלומית מלאת פינוקים בפנינה של מקום!! בקתות עץ מדהימות בחיק הטבע בתוך פרדס לימונים, ג`קוזי זוגי גדול בחלל הבקתה!!ועכשיו.. אורחינו יהנו מבקבוק יין מתנה ושוברי הנחה למסעדות ואטרקציות בסביבה..

העפלתי לכיוון מעלה גמלא שברמת הגולן לצימרים פנינה של מקום. אני מוכרח לתאר את האווירה הקסומה במקום הקסום הזה...
הכל כך כך ירוק ושליו, האוויר צלול וניחוח פריחת הלימונים משכר, הציפורים מצייצות בין צמרות העצים והצימרים פנינה של מקום מבצבצים מתוך הפרדס הירוק והפורח.
פנינה המארחת הגיע לכיווני עם חיוך ענק על פניה וליוותה אותי אל הבקתה הזוגית עם קומת הגלריה. הבקתה מחולקת לשני מפלסים, בקומה התחתונה מצאתי חדר רחצה מרווח ובו ג´קוזי זוגי מפנק מוקף נרות, חדר שינה ובו מיטה זוגית רחבה עטופה מצעים רכים וטלוויזיה נוספת בלוויין, מזגן, מול פינת הישיבה ניצבים טלוויזיה בלוויין, מערכת CD ומכשיר DVD איכותי.
במטבחון המאובזר מיקרוגל, מקרר ופינת קפה מאובזרת עם שולחן אוכל גדול מעץ ובקומה העליונה ממוקמת קומת הגלריה.
יצאנו לגינת הצימרים ושם פינת ישיבה מוצלת, ערסלים, פינת מנגל, צמחי תה ותבלין, עצי לימון רעננים ומדשאה מטופחת וירוקה.
בלב ליבו של פרדס הלימונים מצאתי את הצימרים המיועדים לזוגות ובנויים כיחידות סטודיו ענקיות. הבקתה האתנית והבקתה הרומנטית מעוצבות בקפידה עם דגש עז על אהבה ורומנטיקה בכל פינה.
בצימרים מצאתי ג´קוזי עגול גדול ומרווח הניצב על בימת עץ גדולה צמוד לחלון ממנו ניבט הפרדס הירוק.
לצד הג´קוזי פינת זולה עם כריות רכות שכיף לשקוע בהן לאחר טבילה ממושכת בג´קוזי המפנק. בפינת הישיבה הסלונית טלוויזיה בלוויין ומערכת DVD , במטבחון המאובזר פינת קפה ועוגיות,מקרר,מיקרוגל ופינת אוכל מעץ.
המיטה הזוגית הרחבה בפינת הצימר עטופה במצעים מלטפים ועליה כריות רכות ומפנקות.
בצימר חלוקי רחצה רכים, חדר רחצה מרווח ומאובזר ומרפסת פרטית אחורית הפונה לפרדס.
הבקתה הנוספת היא הבקתה הרומנטית החדשה ובה שלושה מפלסים כשבמפלס הכניסה תמצאו מיטה זוגית, מטבחון מאובזר, מקלחת ושירותים, פינת אוכל ופינת ישיבה. במפלס האמצעי פינת זולה גדולה ממוקמת על במת עץ צמוד לג´קוזי עגול ומפנק שקוע ברצפת הפרקט החומה.
במפלס העליון קומת גלריה ובה פינת זולה נוספת להנאתכם.
מחוץ לבקתה הרומנטית החדשה ממתין לכם יער עם עצי אורן ירוקים ופינת ישיבה נוחה.
אני מזמין את כולכם לחוות חופשה אמיתית מלאת הפתעות מתוקות בצימרים פנינה של מקום.

פניה ישירה לצימר

תוכן חוות דעת

מאיה ואופיר

29/05/2014

תודה רבה על סוף שבוע. אווירה הקסומה בשלווה וביופי. בפינוקים האינסופיים שהמקום הזה מציע. בהשקעה ובטוב הלב המצויים בו בכל ...

שלי ואיתן

04/06/2014

קבלת פנים מחממת את הלב עם הרבה אהבה!!! התארחנו בסוויטה המקסימה , נהנינו מכל רגע. הצימר בנוי כולו עץ ומצוייד בכל מה שהלב ...

קבוצת חברים

10/04/2014

צימרים ברמה גבוה מאוד, פינוק אמיתי אירוח של מלכים ממש כמו בסרטים ובתמונות!!! אנחנו נסענו כדי לצאת מהשגרה היומיומית המעיי...

אורלי ורונן

24/04/2014

נהנינו מאוד מהאירוח!!! הצימרים מאוד מושקעים והסביבה מאוד מטופחת ויפה! שמענו הדים חיוביים מאוד ובדקנו!!! שלווה אמתית, רוג...

בני ויעל

15/05/2014

היה אירוח מקסים, עליו יש לנו רק מלים טובות. שלווה חלומית מול יופי עוצר נשימה, צימר מטופח ויפיפה. המקום שיהפוך את הכל לחו...

קרן יצחקי

31/12/2012

שהינו בסוףיחס חם, הביקתה מרווחת ומפנקת..והנוף מקסים,יציאה לפרדס לימונים ואוויר נקי ומשכר של פרדס,יש שירות של ארוחות הב ש...

וינר לאה

30/03/2012

שהנו כל המשפחה ב-4 הבקתות של "פנינה של מקום" לרגל יום הולדת 80 של אמי.עליי לציין שנהננו מאוד. הבקתות מאוד יפות ונעימות ...

רונית שושני

16/09/2011

לשירלי וצביקה תודה על האירוח הנפלא, הבקתה הרומנטית החדשה אכן רומנטית ומדהימה, חשבתם על כל פרט ופרט ואנחנו נהנו מכל רגע, ...

ענבר ואביאל

08/02/2011

לפנינה המקסימה תודה רבה על האירוח החם,שהינו בבקתה האתנית בקתה יפהייפיה מעוצבת בסגנון כפרי,מי שמחפש שילוב של יופי, שקט ,ו...

רחל

03/08/2009

מקום מדהים! שווה לבקר...

אנסטסיה ואלקסיי

18/04/2009

היי! ביקרנו אצל פנינה, שהיא אישה מקסימה וחמה, בחג פסח. זה הייה חופשה מהממת, היא דאגה לנו, נתנה לנו מפות של כינרת ורמת הג...

דנה וזיו

11/12/2008

איפה להתחיל? הגענו כדי לחגוג לי יום הולדת, ומצאנו בקתה חמימה ונעימה, עדינה ומסבירת פנים. כל דבר היה במקומו ונראה שחבו על...

אלכס

07/11/2008

לא מזמן ביקרנו בבקתה הרומנטית החדשה של פנינה. שלדעתי יש לה עיצוב מאוד מודרני הבקתה מרווחת והמקום בגדול מזמין אתכם להיות...

חן ואילה

15/09/2008

שהינו בצימר של פנינה 5 ימים ו4 לילות מקסימים - החלטנו ברגע האחרון להמיר את החופשה שלנו בתורכיה לחופשה בארץ וממש לא התחרט...

אתי ותומר

28/08/2008

החלטתי להפתיע את אישתי ליום הנישואים בצימר טוב ומפנק, לאחר חיפושים והתלבטויות רבות החלטתי על "פנינה של מקום" ואכן כשמו כ...

אלירן ועינב

22/05/2008

התארחנו אצל פנינה בבקתה הרומנטית החדשה, 2 לילות מדהימים!!! נהנו מאוד מהאוירה המיוחדת שיש בצימר שלא מצאנו במקום אחר. קמנו...

נעמה ריבק

22/04/2008

בפסח האחרון התארחנו בבקתה האתנית, בן זוגי וילדתי הקטנה. המקום נעים ושקט במיוחד, פנינה מקסימה ונותנת הרגשה של בית. הרבה פ...

אורית ואמיר

24/01/2008

זה עתה חזרנו אחרי 2 לילות בבקתה הרומנטית של פנינה. בקתה מקסימה הנמצאת בתוך פרדס לימונים. הבקתה יפהפיה, מעוצבת להפליא, נ...

תמי

20/12/2007

התארחנו בבקתה הרומנטית למשך שלושה לילות והיה פשוט מהמם וקסום. אווירה שקטה, רומנטית, הצימר מפנק ויפהפה, מודרני וחמים. מומ...

יניב

08/12/2007

התארחנו אומנם ללילה אחד בלבד, המקום קסום ומקסים ומרחיק אותך מהדוחק והלחץ של העיר אל פינת גן עדן קסומה. על הכל מנצחת פנינ...

הדס ואלירן

05/08/2007

שלום.. בשבת של ה3.08 התארחנו בבקתה הכחולה והרומנטית של פנינה. היה מדהים. המקום יפיפה .. שלו ושקט. פנינה קיבלה את פנינו ב...

דרכים בגולן-טיולי אופניים

רמת הגולן והכנרת, יבניאל

053-9418403

פרסים למזמיני צימרים

כל המזמין צימר ממבחר הצימרים באתר יכול לזכות במהלך שהותו בצימר בפרסים מדהימים חינם.

ההשתתפות בהגרלה הינה לאחר הזמנת הצימר דרך בעלי הצימר בלבד.

התחרות תסתיים בתאריך 06/08/2014 יום רביעי בשעה 11:00.

כניסה לעמוד ההגרלה

עד עכשיו השתתפו בהגרלה 12 אנשים.